Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата не гасне след изваждане на ключа?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата не гасне след изваждане на ключа?

    Та така-явно ми е тръгнало тия дни с ремонтите-след клубната среща паля колата и ми се включват чистачките на мах,гася паля пак-оправи се за момент,подкарвам и след малко пак се включват -стигам до вкъщи гася колата а тя продължава да работи но чистачките спират и след няколко секунди двигателя загасва като показателя на километража се шашка -бяга нагоре и се връща Нещо тоците ме предават май?Има ли някой идея колеги?
    155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
    Powered by ...
    sigpic

  • #2
    Елтехника каза,че ще я погледне ама днес няма как-най странното е че сега слизам долу и всичко и свети все едно е на контакт оставена Е...го другарко!
    155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
    Powered by ...
    sigpic

    Comment


    • #3
      Нещо ми замириса на контактен ключ, че май и на комбиниран включвател... Ако имаш понятие от тоци, изключвай едно по едно нещата дето се шашкат от таблото с бушоните,така може да се определи по-точно къде е белята.
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #4
        Re: Колата не гасне след изваждане на ключа?

        Първоначално публикувано от alfatras
        Та така-явно ми е тръгнало тия дни с ремонтите-след клубната среща паля колата и ми се включват чистачките на мах,гася паля пак-оправи се за момент,подкарвам и след малко пак се включват -стигам до вкъщи гася колата а тя продължава да работи но чистачките спират и след няколко секунди двигателя загасва като показателя на километража се шашка -бяга нагоре и се връща Нещо тоците ме предават май?Има ли някой идея колеги?
        Колега,нещо някъде ти замасява и затова ти прави тези магарий!Виж ако си пипал някъде скоро по жиците да не си направил грешка!Преди карах Форд и след такива изпълнения,необърнах внимание и в един даден момент ми се стопи цялата инсталация!


        155 2.5 V6
        Passat 2.5 TDI 180hp highline

        Comment


        • #5
          Абе бях чел че на един колега му влизала вода от предния джам директно в бушоните....
          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

          Comment


          • #6
            Значи доста неща ръчках но нищо не ми показва къде е сгафеното !Днес сутринта отивам въртя ключа чистачките се пускат веднага в най бързо положение,махам бушона им-спират,паля колата гася(имам впредвид,че изкарвам ключовете),колата си работи-отварям капака,свалям клемата на акумулатора-колата продължава да си работи,дърпам един от 3те бушона за помпата-колата загасва най накрая!Все съм чувал за непалене ама за неизгасване несъм!Отвреме на време уредите ми се шашкат-имам и един скапан имобилайзер който незнайно защо ме дразни яко и май ще му одрежа всички функций Незнам кво е ама дано не стане като форда,че ще бъде жалко найстина!
            155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
            Powered by ...
            sigpic

            Comment


            • #7
              добре де а такъв вариант да ти окъсява някаде уголена ( прискрипана на маса ) група кабели?
              В смисъл ако си бутал имобилайзера нещо да се е прецакало или от самосебе си почна
              Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
              Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
              Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

              Comment


              • #8
                Лощото е че не се вижда никъде прискрипана маса или нещо от този сорт!Сега ще ида да я поръчкам още малко та да видим!
                155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                Powered by ...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Колега ама извади ключа и ако остане запалена бутаи кабелите и ако ти се занимава махни кората под волана и издърпай кабела от контактния ключ
                  Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                  Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                  Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                  Comment


                  • #10
                    Свалих корите и почнах да вадя една по една буксите,напръсках с контактен спрей копчето за аварийните и стана мазало-давам мигач клаксон свири релета трещят като пусна аварийните отвреме на време клаксона се обажда -красота!Свалих бушона за клаксона да млъкне и запалих колата,извадих буксата за запалването и колата загасна,чистачките и те-което ме кара да си мисля,че проблемът е от него,но ....... !Върнах клемата обратно запалих отново с ключа и откачих клемата на чистачките-те не спряха да работят!!!Явно днес не е ден за ремонти-свалих клемата на акумулатора,заключих колата и това е-ще чакам елтехник да дойде да я види-аз бях до тук!Имам духове в колата
                    155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                    Powered by ...
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfatras
                      Незнам що и стана на тая палавница ама е доста странен проблемът!Ще чакам да изтрезнее и дано рестартира компа
                      Колега явно проблема е по-сериозен!Не се прави на майстор,а отиди наистина при някой баш майстор!Мисля,че ще съжаляваш ако батисаш колицата!


                      155 2.5 V6
                      Passat 2.5 TDI 180hp highline

                      Comment


                      • #12
                        Колега имах същите романтични изживявания.
                        При ремонт на радиатора на парното бушониерата се намокри с антифриз.
                        И се почна - чистачките живеят собствен живот, като им махба бушона се включва свирката, като махна бушона на свирката почват да мигат вскички светлини в колата ( ама всичко) все едно са на авариики

                        Та една бърза смяна на бушониерата със суха оправи проблема моментално.
                        Да са живи и здрави бат Еньо и бат Венци че ми спасиха задника.

                        Бушониерата може да се отвори и да се суши. Затворена няма да успееш да я изсушиш - вътре е доста нагъчкано.

                        Ако ще я сваляш - направи си снимка на кабелите.

                        http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304884.JPG

                        http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304885.JPG

                        http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304886.JPG
                        Дано си си оправил проблема, че късно виждам темата.
                        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                        Comment


                        • #13
                          Опс, и аз видях темата.
                          Та значи и аз имам проблем с чистачките- включват се сами на режим интервали, без да се докосвам до ключа за включване. При това напоследък включванията зачестиха. Понякога тръгват предните чистачки, понякога задната. Таблото с предпазителите ми е сухо.
                          Пробвах със смяна на релето което е за работата на интервали - не е от него. Разменихме си с един колега релетата, като при мен проблема не изчезна, но интересното беше че и в другата алфа след известно време почна да се явява същия проблем . Другото нещо което направих е - изключих куплунга от самия ключ на чистачките- без ефект, отново се задействат.Оттук нататък трябва да продължавам да търся проблема, защото доста ме дразни вече. Ако някой се е сблъсквал с подобна мистика да споделя къде да търсим евентуалната причина.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от pr_00f
                            Колега имах същите романтични изживявания.
                            При ремонт на радиатора на парното бушониерата се намокри с антифриз.
                            И се почна - чистачките живеят собствен живот, като им махба бушона се включва свирката, като махна бушона на свирката почват да мигат вскички светлини в колата ( ама всичко) все едно са на авариики

                            Та една бърза смяна на бушониерата със суха оправи проблема моментално.
                            Да са живи и здрави бат Еньо и бат Венци че ми спасиха задника.

                            Бушониерата може да се отвори и да се суши. Затворена няма да успееш да я изсушиш - вътре е доста нагъчкано.

                            Ако ще я сваляш - направи си снимка на кабелите.

                            http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304884.JPG

                            http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304885.JPG

                            http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304886.JPG
                            Дано си си оправил проблема, че късно виждам темата.
                            Благодаря ти колега -нищо несъм оправил още,днес бях на бач и утре или вдруги ден ще се дупя да сваля бушониерата и да подсуша-дано се оправи както при тебе!При мене проблемите започнаха след като си измих двигателя!Не го правете никога това нещо-после става мазало
                            155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                            Powered by ...
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Това е хубаво да се направи,но колата трябва да съхне минимум 3 часа


                              155 2.5 V6
                              Passat 2.5 TDI 180hp highline

                              Comment

                              Working...
                              X